طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس جمع‌بندی شد

 | تاریخ ارسال: 1401/2/19 | 

طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس جمع‌بندی شد

به گزارش مشرق، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت که پیش از این به تصویب اعضای کمیسیون رسیده بود جمع‌بندی شد تا برای بررسی در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

وی افزود: پس از اتمام کار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس، در نشست مشترک بین کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی مصوبه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تغییراتی که در این نشست‌ در مصوبه کمیسیون اعمال شد، در جلسه امروز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: پیش از این کمیسیون اجتماعی در مصوبه خود در جریان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت آورده بود که تمام کارکنان دولت اعم از شرکتی، قراردادی و پیمانی به نیروی رسمی تبدیل وضعیت و شرکت‌های واسطه برای جذب نیرو حذف شوند.

وی گفت: در جریان نشست کمیسیون اجتماعی با سازمان اداری و استخدامی این مصوبه مورد بررسی قرار گرفت که سازمان اداری با مصوبه کمیسیون در حذف شرکت‌ها برای جذب نیرو هم‌نظر بود اما در مورد رسمی شدن نیروهای قراردادی و پیمانی مسئولان این سازمان اعلام کردند که بعدا لایحه‌ای را به مجلس ارائه خواهند داد.

سرمدی افزود:‌درنهایت و در جلسه امروز در مصوبه و جمع‌بندی نهایی کمیسیون مقرر شد تا شرکت‌ها برای جذب نیرو حذف و نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شوند و در مورد نیروهای قراردادی و پیمانی در جمع‌بندی طرح تصمیمی گرفته نشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ۱۸۰ نماینده درخواست کرند تا طرح ساماندهی کارکنان دولت خارج از دستور کار مجلس در صحن مورد رسیدگی قرار گیرد که بر ا ین اساس پیش‌بینی می‌شود که کار تصویب این طرح تا پایان خردادماه در مجلس به پایان برسد.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 282 بار   |   دفعات چاپ: 68 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر